İstanbul Bilişim Teknik Servis Numaramız: 0850 333 0 912 dir. Bu Telefon numarasından başka bir yetkili teknik servis numaramız yoktur.

ABD ve Avrupa ofislerinin sinerjisi ile Türkiye’ye en yeni ürünleri tüm dünya ile aynı anda satışa sunarak, çözüm garantili servislerde, ürünlere anında hizmet ve yedek parça imkânlarını sağlayan İstanbul Bilişim VIP Teknik Servis Hizmet mantığını 1.000.000$ bütçe ile kurmuştur. İstanbul Bilişim satışını yapmış olduğu ürünlerin profesyonel destek ve satış sonrası hizmetlerini tüm Türkiye genelinde yetkili servis noktaları ile vermektedir. LCD – LED - Plazma alanında yerinde kurulum, montaj ve tamir hizmeti veren servis noktalarımız, projeksiyon cihazları ve notebook ürünlerinde de hizmet vermektedir. Saha ekiplerimiz, tüm teknik ihtiyaç ve problemlere en kısa sürede müdahale etmektedir. Müşteri memnuniyeti prensibince ve teknik destek gerektiren konularda daha hızlı müdahale etmek için servis noktalarımız tek bir Call Center’dan yönetilmektedir. 0850 333 0 912 no’lu Call Center numarasından kolaylıkla ulaşabilen Teknik Servis Call Center’imiz müşteri ve teknik servis koordinasyonunu yapmakta, müşterilerimiz tek merkez noktası ile muhatap olmakta ve sorunlarına daha hızlı çözüm bulmaktadır. Servis noktalarımızın bulunduğu il ve ilçeleri gösteren listeyi internet sitemizden görebilirsiniz.

Teknik servisimizde her marka ve model SONY VAIO, TOSHIBA, HP, DELL, ACER, APPLE, LENOVO notebook için garanti süresi içerisinde ve garanti sonrasında; tamir, bakım, servis ve upgrade hizmetleri verilmektedir. SONY VAIO, TOSHIBA, HP, APPLE, LENOVO, DELL, ACER Notebooklar dışındaki diğer bilgisayar ve parçalarının tamiri, printer tamiri, monitör tamiri, pc anakart tamiri, hdd data kurtarma gibi hizmetler şu an için çalışma alanımız dışındadır.

TEKNİK SERVİS İŞLEMLERİ
  1.  SONY VAIO, TOSHIBA, HP, DELL, ACER, APPLE, LENOVO NOTEBOOK EXPERTİZ
  2.  SONY VAIO, TOSHIBA, HP, DELL, ACER, APPLE, LENOVO NOTEBOOK GENEL BAKIM
  3.  SONY VAIO, TOSHIBA, HP, DELL, ACER, APPLE, LENOVO NOTEBOOK ANAKART DEĞİŞİMİ
  4. SONY VAIO, TOSHIBA, HP, DELL, ACER, APPLE, LENOVO NOTEBOOK LCD (EKRAN) DEĞİŞİMİ
  5.  SONY VAIO, TOSHIBA, HP, DELL, ACER, APPLE, LENOVO NOTEBOOK LCD FLORESAN DEĞİŞİMİ
  6.  SONY VAIO, TOSHIBA, HP, DELL, ACER, APPLE, LENOVO NOTEBOOK OPTİK SÜRÜCÜ DEĞİŞİMİ
  7.  SONY VAIO, TOSHIBA, HP, DELL, ACER, APPLE, LENOVO NOTEBOOK KLAVYE DEĞİŞİMİ
  8.  SONY VAIO, TOSHIBA, HP, DELL, ACER, APPLE, LENOVO NOTEBOOK HDD DEĞİŞİM VE UPGRADE İŞLEMLERİ,
  9.  LİSANSLI İŞLETİM SİSTEMİ KURULUMU VE DRIVER YÜKLEME
  10.  DRIVER TEMİNİ VE DRIVER YÜKLEME
  11.  DİĞER İŞLEMLER İÇİN STANDART SERVİS ÜCRETİ
ÇALIŞMA SİSTEMİMİZ & ŞARTLARIMIZ
  • CİHAZ KABUL & SERVİS FORMU: Servisimize bırakılan her ürün teknik servis yazılımımıza kaydedilir. Ve bu kayıt ile ilgili bir arıza kayıt formu müşteriye teslim edilir. Arıza kabul sırasında ürün ile ilgili arıza bilgisi ve cihazın genel fiziksel durumu, yanında teslim alınan aksesuarlar ve cihazın garanti durumu, arıza kabul şartnamesi ve cihazın takibi için gerekli bilgiler bu form üzerinde bulunmaktadır. Form üzerinde bulunan seri numarası ve form numarası yardımı ile cihazların durumları internet üzerinden de takip edilebilmektedir.
  • TESPİT:Konusunda ve alanında uzman teknisyenlerimiz, arıza kabul işleminden sonra, ürünleri tarih sırasına göre bakıma alır ve cihazın arızası hakkında tespit ve onarım işlemlerini gerçekleştirirler. Garanti dışında olan cihazlarda tespit işleminden sonra, eğer ön onarım onayı alınmadıysa onarım bedeli belirlenerek müşterilerimize bildirilir. Cihazların arıza tespitleri profesyonel yazılım ve donanımlar ile yapılmaktadır.
  • ONAY:Garanti dışı ürünlerin onarım maliyetleri müşterilerine yazılı, sözlü olarak bildirilmektedir. Müşteri onayı alınması ile cihazlar ücreti karşılığı onarılmaktadır
  • SONUÇLAR: Ücret onayı verilmeyen cihazlarda ise, yapılan tespit, teknisyenin arıza tespit için harcamış olduğu zaman ve tespit esnasında kullanılmış olan malzeme, test araçları gibi maliyetler karşılığı olarak 50TLKDV DAHİL arıza tespit bedeli alınmaktadır.
  • ONAY İPTALİ: Cihazların onarım işlemleri tamamlandıktan sonra, yapılan işlemler, teknisyen notları, cihazda kullanılan malzemeler teknik servis sistemimize kaydedilmekte ve hazır durumdaki cihazlar hakkında müşterilerimize yazılı, sözlü bilgi verilmektedir. Üründe yapılmış olan işlem hakkında arıza kabul formunun müşteri nüshası, cihaz teslimi esnasında müşteriye teslim edilmektedir.
  • Teknik Servis Birimi: İstanbul Bilişim Teknik Servis hizmeti, Airport Avm Şubemizde bulunan Servis birimimizden verilmektedir.

  • Teknik Servisimize gönderilen ürünlerde bulunan bilgilerin yedeğinin kullanıcı tarafından alındığı kabul edilir. Onarım esnasında veya bedeli karşılığında olsa dahi, bilgi kurtarma veya yedekleme işlemleri sırasında bilgilerin kaybolma riski vardır. Bu bilgilerin kaybolmasından servisimiz sorumlu değildir.

  • Teknik Servis Çalışma Saatleri: 
    Hafta İçi    : 10:00 - 18:30
    Cumartesi : 10:00 - 17:00
yükleniyor